Saturday, March 22, 2014

Google pilvekeskkonna mudel

Esimeses kontakttunnis soovisin liituda grupiga, kes kasutab Google vahendeid keskkonna loomiseks.
Kuna olen suur Google toodete ja vahendite kasutaja, siis minu põhi huvi on seotud olnud erinevate sotsiaalmeedia ja infovahetus vahendite kasutamisega. Alates riistvarast (Google Nexus 7) kuni Google Drive ja Bloggeri kasutamisega. Samuti pean tunnistama, et Google Sites oli mulle täiesti võõras ja Google Analyticsi kasutamine pole mul varem õnnestunud, kuigi olen teadlik antud võimalustest. Tundub, et meie gruppis on palju häid kaaslasi, kes on antud vahendeid palju rohkem kasutanud ning minu roll on hetkel on olnud pigem sisutootja põhine. Esimest korda oli probleeme fotode ülesselaadimisega, kuid teiste abiga said ka need vead parandatud. Samuti olen testinud keskkonna ülesandeid ning leidnud mõned programmilised vead.

No comments:

Post a Comment